Subject: Arvamus nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse väljatöötamiskavatsuse kohta
From: "Hannele Hummel" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Kerli Reintamm-Gutan - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Eero Kosk" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 18:34:04 +0300

Tere

Edastan Maksu- ja Tolliameti arvamuse nakkushaiguste ennetamise ja tõrje
seaduse väljatöötamiskavatsuse kohta.

Lugupidamisega

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>

Hannele Hummel
Jurist
Juriidiline osakond
Maksu- ja Tolliamet
676 4442
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

www.emta.ee <https://www.emta.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.